למה לבחור בדמרי: מדריך לפרויקטים החדשים שלנו

רכישת נכס הוא דבר לא פשוט פיזית ורגשית. כדי להשיג תוצאות מוצלחות במסע חשוב לבחור בקבלן טוב שעומד מאחורי ההבטחות שלו, קבלן שילווה אתכם יד ביד בכל דרך עד לקבלת המפתח. אז למה כדאי לקנות דווקא בדמרי?

הרשם לבלוק וקבל את כל העדכונים למייל

מציאת הבית המושלם הוא מסע מלא בהתרגשות, ציפייה והחלטות. עם דמרי, מחברות הנדל"ן הגדולות והמובילות בישראל, המסע הזה הופך עבור רוכשי דירות רבים בישראל לחוויה מוצלחת.

דמרי מציעה 17 פרויקטים חדשים בערים שונות, ומבטיחה שכל רוכש דירה ימצא את בית חלומותיו. במדריך המקיף הזה, נחקור את היתרונות העיקריים של כל פרויקט חדש, תוך התמקדות בתכונות הייחודיות שהופכות את דמרי לבחירה המועדפת על רבים.

יתרונות רכישת דירה מדמרי

רכישה ישירה: רכישת דירות חדשות ישירות מדמרי, אחת מחברות הנדל"ן הגדולות והמשפיעות בישראל, ללא עמלות תיווך. עם ניסיון של למעלה משלושה עשורים, דמרי מבטיחה את סטנדרט האיכות והעיצוב הגבוהים ביותר.

בחירה בדמרי פירושה בחירה במצוינות, איכות ושותפות לכל החיים, בחירה ששווה לכם הרבה שקט. הנה 3 סיבות לכך שדמרי הפכה להיות הבחירה המועדפת על רוכשי דירות:

מצוינות בבנייה כבר למעלה מ-30 שנה

עם מורשת של יותר מ-34 שנים, הפרויקטים של דמרי מדברים בעד עצמם. איכות הבנייה, הערכים הבלתי מעורערים, היסודות הכלכליים האיתנים והאיתנות הפיננסית הפכו את דמרי לחברה אמינה ומצוינת. מתל אביב ועד חיפה, דמרי תכננה ובנתה עשרות פרויקטים למגורים, מסחר ותעשייה ברחבי ישראל.

מה שמייחד אותנו היא ההחלטה האמיצה לבנות את כל הפרויקטים בעצמנו. הדבר מבטיח אחריות מלאה על איכות הבנייה והשירות לאורך כל הדרך, ומבטיח ללקוחות חווית מגורים איכותית ומתקדמת. עם דמרי גם כיזם וגם כקבלן, אתם יכולים להיות בטוחים שהבנייה תתקדם כמו שצריך, ותאפשר לכם לישון בביטחון בלילה.

תמיכה חכמה ואישית מרכישה ועד לטווח ארוך

המחויבות שלנו ללקוחותינו היא הרבה מעבר למכירת הדירה. מהחזון ועד המפתח, תפיסת העולם של דמרי מבטיחה שתקבלו שירות רגיש ומותאם אישית בכל שלב. קניית בית עם דמרי היא לא רק עסקה; זהו מסע הכולל חשיבה מעמיקה, תכנון יסודי, תמיכה בשלבי בנייה, סיוע במהלך מסירת מפתח והמשך טיפול זמן רב לאחר מכן.

האחריות של דמרי היא לטווח ארוך. כל לקוח מלווה במנהל לקוח אישי ויש לו גישה לאפליקציה מתקדמת הנותנת מענה הצרכים הקשורים ברכישה. תמיכה ארוכת טווח זו משקפת את מסירותה של דמרי לשיפור חווית המגורים של לקוחותיה.

מחויבות לאיכות חיים

הפרויקטים של דמרי אינם רק נדל"ן ומגדלים; הם בתים שנועדו לספק רגיעה, זכרונות, נוחות ותחושת קהילה. על ידי לקיחת אחריות הן על הפיתוח והן על הבנייה, אנו מבטיחים שכל פרויקט עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות. בין אם מדובר בדירת חוף באשקלון ובין אם מדובר בדירה עירונית שוקקת חיים בגבעתיים, הפרויקטים שלנו מציעים חווית מגורים מתקדמת, מודרנית ומותאמת לצרכים שלכם.

המוניטין של דמרי כחברת נדל"ן מובילה בנוי על בסיס של איכות, אמון ומחויבות ללקוח. עם מגוון רחב של פרויקטים חדשים בערים שונות, דמרי מזמינה אתכם לחקור עולם של אפשרויות ולמצוא את הבית שמהדהד עם החלומות שלכם.

למדו עוד על הפרויקטים החדשים שלנו היום ועשו את הצעד הראשון לעבר עתיד מלא באיכות, נוחות וביטחון

 

  1. דמרי YAMA מרינה אשקלון

על העיר: עיר חוף בצמיחה אדירה עם מערכת חינוך מצוינת ופארק היי-טק ענק בבנייה.

יתרונות הפרויקט: נופי ים וחיים יוקרתיים שאין שני להם: דמרי YAMA מציעה שלושה מגדלי יוקרה בני 24 קומות עם 327 דירות, כל אחד מהם מספק נוף עוצר נשימה של המרינה והים התיכון. אפשרויות של 2 עד 5 חדרים, הדיירים יכולים ליהנות מרחש הגלים ומחוויה יוקרתית דמוית חופשה ממש בבית.

סביבת הפרויקט: קניון, טיילת המרינה, בתי קפה, מסעדות, פארקים, בתי כנסת, קולנוע, חופי רחצה מוסדרים.

אטרקציות: צמוד למרינה המרהיבה של אשקלון, עם מגוון אפשרויות בילוי, ספורט ופנאי.

צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום פגישה

  1. עיר היין דמרי אשקלון

על העיר: הצטרפו לעתיד התוסס של אשקלון, היו חלק ממנוע הצמיחה האדיר של אשקלון ומשכונת עיר היין המרגשת. עם תוכניות שאפתניות ל-40,000 תושבים ופיתוח מסחרי משמעותי, זו ההזדמנות שלכם להתגורר ברובע מגורים מתוכנן היטב המיועד למשפחות צעירות, עשיר במסחר ופנאי, ובמסלול של צמיחה מרשימה.

יתרונות הפרויקט: בחרו מתוך מגוון דירות חדשות בנות 3,4 חדרים, דירות גן מרהיבות ופנטהאוזים בפרויקט הכולל עשרה בניינים בגבהים משתנים. מצאו את ההתאמה המושלמת לדרישות המשפחה שלך מבחינת חדרים, אזור, עיצוב, מחיר או תוכנית מימון.

סביבת הפרויקט: תחנת רכבת, פארק שעשועים גדול, בתי ספר, גני ילדים, מרכז מסחרי שכונתי ועוד.

אטרקציות: פארק 600 דונם עם נחל, מדשאות, גשרים המחברים בין עיר היין לברנע.

רוצים ללמוד עוד? בואו נדבר, תאמו פגישה עכשיו

  1. הרמוני אשדוד

על העיר: אשדוד, הידועה בים, בחינוך, בהפקות התרבות והבידור.

יתרונות הפרויקט: מגורים יוקרתיים עם אבזור שאין שני לו: מתחם הרמוני מציע שילוב של יוקרה ונוחות עם 4 מגדלים המתנשאים ל-33 קומות, המאכלסים 684 יחידות. הדיירים יכולים ליהנות ממגורים איכותיים עם נוף מדהים לים, פארק גג מטופח עם צמחייה ירוקה ופינות רוגע למנוחה. המתחם כולל גם אזורי בילוי, מוסדות חינוך ובית כנסת המעניקים חווית מגורים שלמה.

סביבת הפרויקט: מיקום מעולה עם נגישות נוחה. ממוקם בלב התוסס של אשדוד, בין הרחובות הרצל והרב שאולי, המתחם מציע קרבה לבתי ספר, מרכזי תרבות, קניונים, בתי קפה ומסעדות. המיקום המרכזי מבטיח גישה נוחה ומהירה לצירי תנועה מרכזיים, חוף הים, המרינה, פארק אשדוד ים וכביש 4, מה שהופך את הנסיעה והפנאי לנוחה.

השקעה אידיאלית: עבור מי שמחפש פרויקטים חדשים למכירה באשדוד. אפשרויות דיור מגוונות ותנאי רכישה אטרקטיביים: מתחם הרמוני, פרויקט של דמרי, מציע מגוון אפשרויות דיור החל מדירות 3 עד 6 חדרים.

אטרקציות: מרחק הליכה קצר לפארק הים, היכל התרבות, ים.

עשו את הצעד הראשון לעבר בית החלומות שלכם עוד היום. צרו איתנו קשר וגלו את מתחם הרמוני – בו יוקרה, נוחות ואיכות חוברים יחדיו. הבית המושלם שלך מחכה! צרו איתנו קשר עכשיו

  1. IM גבעתיים

על העיר: על גבול תל אביב גבעתיים, אזור עם משפחות.

יתרונות הפרויקט: נופים ללא תחרות ומרחבי מגורים יוקרתיים: כל דירה בשני המגדלים בני 31 הקומות מציעה נוף מרהיב של תל אביב, גבעתיים ודן, המאפשרת לדיירים ליהנות מנופים עוצרי נשימה מנוחות ביתם. הדירות המרווחות מעוצבות מתוך מחשבה על יוקרה וסטנדרטים גבוהים, ומספקות חווית מגורים מפוארת הנותנת מענה לטעמים מודרניים.

סביבת הפרויקט: פריים לוקיישן עם פנאי ונופש: המגדלים ממוקמים בלב העיר החדשה גוש דן ומהווים חלק מקהילה תוססת הכוללת שטחים ירוקים, שבילי אופניים והליכה, בתי קפה ופעילות מסחרית. פרויקט קירוי נתיבי איילון משפר עוד יותר את האזור, והופך אותו למוקד מרכזי לפנאי ונופש. גן פטאי בקרבת מקום.

אטרקציות: תל אביב, גבעתיים.

נגישות וקישוריות יוצאת דופן: מיקום המגדלים מבטיח גישה מהירה וקלה לאזורים מרכזיים בגוש דן. עם מתחם הבורסה השוקק ותחנת הרכבת הקלה ממש בסמוך, ותחנת הרכבת סבידור-מרכז ומרכז עזריאלי במרחק קצר משם, נהנים התושבים מנוחות שאין שני לה בתחבורה ובקישוריות לאטרקציות המרכזיות של העיר.

הטבות אלו מעניקות יחדיו חווית מגורים ייחודית ונחשקת בעיר גבעתיים, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור המחפשים דירות חדשות באזור. בין אם אתם מעוניינים בדירות 4 ו-5 חדרים או פנטהאוזים מפוארים, בפרויקט הזה יש משהו שיתאים לצרכים שלכם.

האם אתם מוכנים להעלות את סגנון החיים שלכם עם נופים שאין שני להם, עיצוב יוקרתי ונגישות ללא תחרות?

צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום פגישה

 

  1. סנטרל פארק 17 באר שבע

על העיר: באר שבע – בירת הנגב הפורחת: באר שבע, המוכרת כ"בירת הנגב", היא עיר בצמיחה והתפתחות מתמדת, עם בנייה ענפה המשקפת רצון עז של רבים לנוע, לצמוח, לשגשג בחלק התוסס הזה של המחוז הדרומי. הגידול במספר הדירות החדשות למכירה בבאר שבע מסמל עתיד מבטיח לתושבים המחפשים הזדמנויות באזור פורח זה.

קנה מידה ושירותים חסרי תקדים: סנטרל פארק 17 אינו רק פרויקט מגורים; זו חוויה אורבנית טרנספורמטיבית. עם למעלה מ-2,300 דירות חדשות ב-17 מבנים נישאים, זהו פרויקט המגורים הגדול מסוגו בישראל. מעבר למרחבי המגורים ייהנו התושבים מגישה לבית ספר, שטחי מסחר, גינות שופעות ופארק המגורים הגדול בארץ. השילוב הזה של חיים מודרניים ויופי טבעי בתוך השטח האייקוני של אצטדיון הכדורגל ווסרמיל קובע סטנדרט חדש לחיים עירוניים.

מיקום מעולה עם קישוריות יוצאת דופן: ממוקם בלב באר שבע, עיר האפשרויות האינסופית של ישראל, סנטרל פארק 17 מציע נוחות שאין שני לה. גישה נוחה למרכזי עסקים, מוסדות אקדמיים, מוקדי תרבות ומתקני פנאי מבטיחה שכל מה שאתה צריך נמצא בהישג יד. בנוסף, המיקום המעולה של הפרויקט ליד נתיבי תחבורה מרכזיים הופך את הנסיעה והנסיעות לנוח.

רכישה ישירה ומפרט עשיר: נפרדו מעמלות התיווך ותיהנו מחווית רכישה מתקדמת עם סנטרל פארק 17. בחרו מתוך מגוון דירות מרווחות, כולל אפשרויות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים, כולן מצוידות במפרט עשיר ופיתוח סביבתי. ההזדמנות המדהימה הזו להשקיע בבית העתידי שלך ללא הטרחה של תיווך מעמידה יוקרה ונוחות בהישג ידך.

סביבת הפרויקט: בית חב"ד, תיכון ותיכון, מיקום מרכזי במרכז העיר, מכללה סמוכה.

אטרקציות: 5 דקות נסיעה מהאוניברסיטה.

האם אתה מוכנים לשדרג את רמת החיים שלכם ולהצטרף לעולם של יוקרה ונוחות שאין שני לה? אל תחכו; גלו דירות חדשות בבאר שבע ללא תיווך. בית החלומות שלך בלב עיר ההזדמנויות של ישראל נמצא במרחק הקלקה! צרו איתנו קשר עוד היום

  1. נווה פארק -פתח תקווה

על העיר: עיר מתפתחת וצומחת משמעותית בשנים האחרונות, בין הערים הראשונות בהן קיים קו פעיל של הרכבת הקלה שמחבר את כל גוש דן

יתרונות הפרויקט: מיקום מרכזי בעיר, הפרויקט נמצא במרחק הליכה מתחנת הרכבת הקלה וקניון עופר הגדול. קרוב מאוד לתל אביב וצמוד לשדרה הירוקה, קרוב ליציאה לכביש 4 (מחלף גהה), קרוב למרכז פארק התעסוקה קריית אריה, המתחם צמוד לצירי תחבורה מרכזיים נוספים על הרכבת הקלה, בלב הפרויקט יוקם פארק רחב ידיים.

שירותים ומפרט עשיר: דירות גדולות ומרווחות, מגוון גדלים ומספר חדרים בהיצע, החל מדירת 3 חדרי ועד לדירת 6 חדרים, מגוון של דירות מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. עיצוב אדריכלי מוקפד, לובי מפואר, מרפסות גדולות וחנייה תת קרקעית לכל דירה.

גלו את הסודות של רכישת דירה מוצלחת, עצות מומחים, תובנות שוק ושלבים מעשיים למציאת בית החלומות שלך, טיפים לפני רכישה, כיצד להפחית את עלויות המשכנתא, אנחנו מנחים אותך בכל שלב. היכנסו עכשיו.אטרקציות: תל אביב, השדרה הירוקה, מתחמי קניות, מרכזי פנאי ובילוי וגנים גדולים.

אם יופי ונוחות מדברים אליכם, כמו גם הקרבה לכל אזור גוש דן במרחק נגיעה צרו קשר עוד היום

 

  1. פארק הנחל באר שבע

על העיר: באר שבע, עיר מתפתחת במהירות עם ביקוש רב מהיישובים הסמוכים.

יתרונות הפרויקט: פריים לוקיישן עם יופי טבעי. ממוקם בשכונת פארק הנחל המבוקשת, פארק נחל דמרי נמצא במרחק הליכה מפארק גדול הכולל אגם מרהיב, שבילי הליכה ורכיבה על אופניים ושפע של שטחים ירוקים. הקרבה למוטור פארק, אמפי פארק וספורטק.

שירותים ומפרט עשיר: הדירות מציעות מרפסות מרווחות ומפרט עשיר, עם גישה נוחה למוסדות חינוך, מרכזי קניות, מתקני ספורט ותרבות. מגוון אפשרויות הדיור הכוללות דירות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים מבטיחים התאמה מושלמת לצרכים מגוונים.

תמחור PRESALE בלעדי: על ידי השקעה בפארק נחל דמרי בשלב זה, יש לרוכשים הזדמנות להבטיח את בית חלומותיהם במחירי PRESALE מיוחדים, מה שהופך אותו להשקעה אטרקטיבית ובזמן בעיר באר שבע המשגשגת.

סביבת הפרויקט: בסביבת הפרויקט יש בית ספר ציוני אמריקאי שנבנה בהשקעה של 150 מיליון דולר, יש מרכזים מסחריים במרחק הליכה, גן ילדים, בית כנסת.
ללא דירות משתכן וללא מסחר.

אמצו את עתיד המגורים בבאר שבע עם פארק נחל דמרי. מסביבה טבעית עוצרת נשימה ועד שירותים יוקרתיים ותמחור PRESALE בלעדי, בית החלומות שלכם מחכה. אל תחמיצו את ההזדמנות לזמן מוגבל הזו להשקיע באורח חיים המוגדר על ידי נוחות, טבע ואלגנטיות. עשו את הצעד הראשון לקראת התחלה חדשה ותוססת.

צרו איתנו קשר עוד היום למציאת הדירה המושלמת שלך

 

  1. אפיקי נחל אופקים

על העיר: העיר אופקים נמצאת בצמיחה משמעותית עם תוכניות לשלש את אוכלוסייתה, הכוללת יחידות דיור חדשות, מרכזים מסחריים, מרכז צעירים עם בית קפה וקולנוע, תחנת רכבת נוחה בקו אשקלון-באר שבע. תוספת קרובה של דירות חדשות, שכונות חדשות ומרכזי קניות עתידיים. הטבת מס, אוכלוסייה חדשה. הכל בטווח של 8 דקות נסיעה לבאר שבע.

מיקום ונגישות אופטימליים: ממוקם בלב השכונה החדשה באופקים, המתחם מציע לדיירים גישה נוחה לצירי תנועה ראשיים, לרבות כביש ב"ס החדש והכבישים הראשיים (כביש 25 וכביש 6). קישוריות זו מבטיחה נסיעה מהירה ונוחה למרכז הארץ.

קרבה למתקנים חיוניים: מיקומו האידאלי של הפרויקט ממקם את התושבים בקרבת מוסדות חינוך, בית כנסת, גני ילדים, מרכזי פנאי ובילוי, שירותים קהילתיים, גני שעשועים ופארקים ירוקים. בנוסף, מתחם המסחר והתעסוקה הסמוך.

חווית חיים איכותית בעיר צומחת: שכונת אפיקי הנחל היא חלק מעיר שצומחת ומתפתחת במהירות ומושכת אליה אוכלוסייה מגוונת. המתחם מציע מבחר דירות מרווחות בסביבה ירוקה המאפשרת לדיירים ליהנות מחוויית מגורים שקטה ואיכותית. הנוף האנושי הידידותי והחם, יחד עם האוויר הצח והמרחבים המרשימים של הנגב המערבי, מעצימים עוד יותר את המשיכה של הזדמנות מגורים זו.

 

אל תפספסו את ההזדמנות להיות חלק מהצמיחה התוססת של אופקים וליהנות מחווית מגורים איכותית בלב העיר. עם מתחם "אפיקי הנחל" של דמרי, תהיה לכם נגישות מיטבית, קרבה למתקנים חיוניים והזדמנות לשגשג בקהילה המתפתחת במהירות. קנו ישירות מדמרי והשקיעו בעתיד מלא באפשרויות!

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לבחור ממבחר הדירות המרווחות שלנו ולעשות את הצעד הראשון לעבר בית החלומות שלכם

 

  1. כרמי גת מתחם בוטיק קרית גת

על העיר: שכונה חדשה עם אוכלוסייה צעירה איכותית, מוסדות מצוינים ופארקים.

אפשרויות דיור מגוונות בפריים לוקיישן: מתחם כרמי גת מציע מגוון אפשרויות דיור לרבות קוטג'ים דו-משפחתיים, מגדל מגורים יוקרתי ומבני בוטיק עם דירות 3, 4 ו-5 חדרים. ממוקם בדיוק באמצע הדרך בין תל אביב לבאר שבע, המיקום מספק גישה נוחה לצירים מרכזיים כמו כביש 6, כביש 35 וכביש 40, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור נוסעים.

איכות חיים ייחודית: כרמי גת היא לא רק מקום מגורים; זו בחירה בסגנון חיים. עם מיקומה האסטרטגי, אפשרויות הדיור המגוונות והדגש על פיתוח סביבתי, השכונה מבטיחה איכות חיים ייחודית במרחק של 45 דקות בלבד מתל אביב ובתוך קהילה משגשגת בקריית גת. בין אם אתם מחפשים קוטג'ים ידידותיים למשפחות או דירות מודרניות, כרמי גת מציעה משהו מיוחד לכולם.

קרבה למתקנים ושטחים ירוקים: השכונה מעוצבת תוך שימת דגש על איכות חיים, ומציעה לתושבים יתרונות של פארקים ירוקים, אזור קניות, מוסדות חינוך ומרכזי תרבות. נוכחותם של שטחים פתוחים וגדות נחל מוסיפים ליופי הטבעי והשלווה של הסביבה.

סביבת הפרויקט: בתי כנסת, מתנ"סים, קניונים, פארק רחב ידיים, ספורטק, בתי ספר, גני ילדים.

אטרקציות: צמוד לביג, ספורטק, בתי ספר, גני ילדים, גני שעשועים.

אמצו את סגנון החיים שתמיד חלמתם עליו בכרמי גת, שכונה המשלבת באופן מושלם בין חיים מודרניים ליופי טבעי. עם מגוון הדירות והקוטג'ים הבלעדי של דמרי, אתם לא רק קונים בית; אתם משקיעים בקהילה משגשגת המציעה נוחות, איכות ודרך חיים ייחודית. אל תפספסו את ההזדמנות הזו להבטיח את מקומכם באחת השכונות האטרקטיביות בישראל. עשו את הצעד הראשון לקראת עתידכם בכרמי גת. הבית המושלם שלך מחכה!

פנו אלינו ישירות עוד היום

 

  1. ימה עיר ימים נתניה

על השכונה: בואו לחוות מגורים תוססים בשכונת עיר ימים הנחשקת בנתניה, יעד יפהפה ודינמי העובר שינוי, המציע אורח חיים אטרקטיבי באחד המקומות המבוקשים בישראל.

מיקום ונופים יוצאי דופן: ממוקם בשכונת עיר ימים היפה בנתניה, קרוב מאוד לים התיכון, דמרי ימה עיר ימים מציע גישה ללא תחרות לפארקים ירוקים, גנים ציבוריים ומוקדים מסחריים. הקרבה לים מבטיחה שכל דירה מתהדרת בנוף עוצר נשימה של הים התיכון המעניקה חווית מגורים שלווה ויוקרתית.

אביזרי יוקרה וסטנדרט בנייה גבוה: הפרויקט כולל שני מגדלי יוקרה עם מגוון דירות 5 חדרים ופנטהאוזים. הרוכשים יכולים לצפות לחוויית מגורים אקסקלוסיבית עם מפרטים עשירים וסטנדרטים גבוהים של בנייה. השירותים כוללים לובי מפואר, חדר כושר, בריכת שחייה ומועדון דיירים, הכל מיועד לשיפור איכות החיים.

הזדמנות השקעה חכמה ללא תיווך: דירות למכירה אלו בנתניה זמינות ישירות מדמרי ללא עמלות תיווך. השילוב בין מיקום אטרקטיבי, איכות חיים יוצאת דופן והמשיכה ההולכת וגוברת של נתניה כיעד דינמי הופכים זאת להשקעה חכמה בנדל"ן. הפרויקט מייצג לא רק בית אלא בחירת סגנון חיים שמתחבר עם יוקרה ונוחות מודרניים.

סביבת הפרויקט: בית כנסת חב"ד חדש, ציר ירוק וכחול, מרכזים מסחריים, ספורטק, מגרשי טניס, קאנטרי קלאב פולג.

אטרקציות: קרוב לים, סינמה סיטי סנטר, ביג, איקאה, מסעדות מעולות.

בואו לחוות את השילוב של יופי ונוחות היעדים היפים והמבוקשים בישראל. העתיד שלך מחכה עם דמרי!

פנו אלינו ישירות עוד היום

 

  1. דמרי אפקה צפון קרית ביאליק

על השכונה: מיקום אסטרטגי עם קישוריות מהירה: שכונת אפקה בקריית ביאליק ממוקמת בצורה אידיאלית ממזרח לכביש 22, המאפשרת גישה מהירה לעכו, חיפה וכביש 6. מיקום מעולה זה מבטיח שהתושבים יוכלו להתנייד בקלות לאזורים שונים באזור.

על הפרויקט: אפשרויות מגורים מגוונות בבניה איכותית. פרויקט דמרי אפקה צפון מציע מגוון רחב של אפשרויות מגורים הכוללות דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים יוקרתיים. עם מפרט עשיר וסטנדרט בנייה בלתי מתפשר, מובטחת לדיירים איכות ונוחות בביתם. שני מגדלי יוקרה, בנייני בוטיק יוקרתיים, דירות מרווחות, מרפסות גדולות עם נוף עוצר נשימה.

קרבה לאזורי מסחר ובילוי ונוף מרהיב: תושבי שכונת אפקה נהנים מהטוב שבשני העולמות, עם גישה קרובה לאזורי מסחר, בילוי ופנאי כמו הקריון ומתחם העסקים כורדני, כמו גם השלווה של הטבע הסמוך לעין אפק. הנוף המרהיב של הגליל והעמקים, לצד מוסדות חינוך סמוכים, גנים ציבוריים ובית הכנסת הגדול, מוסיפים למשיכה של קהילה משגשגת זו.

בואו לגלות את השילוב המושלם של קישוריות, איכות ויופי טבעי בדמרי אפקה צפון בקרית ביאליק. אל תפספסו את ההזדמנות שלכם להבטיח בית המציע מיקום אסטרטגי, אפשרויות מגורים מגוונות וקרבה גם לנוחיות עירונית וגם לנופים שלווים. עשו את הצעד הראשון לקראת אורח חיים תוסס ומספק. בית החלומות שלכם מחכה!

צרו איתנו קשר עוד היום

  1. דמרי רמת יורם נתיבות

אודות העיר: לחוות צמיחה וחדשנות מסחררת במסלולי "הבטחת הדרום", הממצבת את העיר כמובילה בפיתוח עירוני באזור הדרום.

מיקום אסטרטגי עם נגישות נוחה: שכונת רמות יורם בנתיבות מציעה חיבור ישיר לצירי תנועה מרכזיים וללב העיר. המיקום המושלם של מתחם המגורים מבטיח לתושבים גישה מהירה ונוחה לחלקים שונים של העיר.

סביבה טבעית ומתקני נופש עשירים: בצמוד לשמורת נחל בוהו, השכונה מתהדרת ב-630 דונם של חורש טבעי, מתחמי ספורט, אגם מלאכותי, פארקים ירוקים, שבילי הליכה ואופניים ועוד. שירותים אלו מספקים שילוב ייחודי של חיים עירוניים עם מגע של טבע, מה שמשפר את רווחת התושבים.

שירותים קהילתיים מקיפים: השכונה מתוכננת להיות עצמאית ולתת מענה מלא לצרכי המשפחות. דיירי מתחם המגורים רמות יורם ייהנו מקרבה לגני ילדים, בתי ספר, מרכז מסחרי, בתי כנסת ומבני ציבור רבים. הזמינות של פארקים ומגרשי משחקים מרווחים במרחק הליכה מוסיפה לנוחות ולאיכות החיים של משפחות המתגוררות בקהילה זו.

סביבת הפרויקט: בתי כנסת, גני ילדים, בתי ספר, פארקים.

אטרקציות: פארקים, טיילת גדולה ברחבי השכונה.

אמצו את עתיד החדשנות העירונית בדרום! הבטיחו את מקומכם בקהילה המשגשגת הזו עם הדירות האקסקלוסיביות של דמרי. פעלו עכשיו והיו חלק מהשינוי – פנו אלינו עוד היום!

 

  1. דמרי מגדל שמואל גבעת שמואל

על העיר: גבעת שמואל, הידועה כמרכז החינוך של ישראל, התגלתה כעיר מפתח, המתהדרת בשילוב של חינוך, תרבות, חיי קהילה, צמיחת בנייה והתחדשות עירונית, כאשר תוכניות עתידיות מבטיחות עוד יותר שינוי והשפעה.

חווית מגורים יוקרתית: מגדל שמואל מציע רף חדש של יוקרה עם עיצוב אדריכלי מוקפד, סטנדרט בנייה גבוה, דירות חדשות ומרווחות עם מרפסות שמש ענקיות, רוב הדירות מגיעות עם 2 חניות פרטיות ומחסן. הפרויקט כולל גם לובי מפואר וטרקלין דיירים, המעצים את חווית המגורים הכוללת. חלק מהדירות פונות לכיוון הפארק. הפרויקט נמצא בשכונה חדשה שכולה בפיתוח עם סביבת מגורים צעירה ותוססת. כלל הדירות בפרויקט יימסרו עם הנמכה ומיזוג, ריצוף 100/100, תקרה גבוהה של 2.9 מ' להעצמת חווית המגורים.

מיקום ונגישות פריים: הפרויקט ממוקם באופן אסטרטגי בלב קהילה חמה ואיכותית, המציע גישה נוחה לצירי תנועה מרכזיים (כבישים 4, 6, 471), ולתחנה העתידית של הרכבת הקלה, הקו הסגול. קרבתו לפארקים ירוקים, מרכזי ספורט, מוסדות חינוך וקהילתיים מובילים מוסיפה לנוחות ולמשיכה של המיקום.

מגוון אפשרויות ללא תיווך: לרוכשים יש אפשרות לבחור ממגוון דירות חדשות למכירה, החל מ-2 ועד 6 חדרים. גמישות זו בבחירה, בשילוב עם היעדר עמלות תיווך, הופכת את הפרויקט להשקעה אטרקטיבית עבור מגוון רחב של בעלי בתים פוטנציאליים.

סביבת הפרויקט: בתי כנסת, מרכזים קהילתיים, קניון, אוניברסיטת בר אילן, פארקים ירוקים בסמיכות לפרויקט, אולפנה, בתי ספר, הרכבת הקלה-הקו הסגול.

אטרקציות: שביל אופניים, פארקים.

בואו לחוות את העתיד שלכם בגבעת שמואל, עיר של חינוך, תרבות וצמיחה. הבטיחו את מקומכם בקהילה המשפיעה הזו עם הדירות האקסקלוסיביות של דמרי. פנו אלינו עוד היום!

 

  1. Legacy  ירושלים

על העיר: עיר הבירה של ישראל. מלאה במרכזים רוחניים עבור מגוון דתות. מלאה במרכזי תעסוקה גדולים, מרכזי בילוי ופנאי, חיי לילה, תיירות, שווקים ועוד.

חווית מגורים יוקרתית: הפרויקט החדש של דמרי מציע סטנדרט מגורים חדש המשלב יוקרה וקרבה למרכז החיים הרוחני עבור העם היהודי. מעבר לסטנדרט הבנייה הגבוה, בפרויקט ניתן למצוא דירות מרווחות עם מרפסות גדולות, פרויקט בוטיק, עיצוב אדריכלי מפואר וייחודי המתאים לאווירה של ירושלים הקסומה.

סביבת הפרויקט: מהפרויקט ניתן להשקיף על העיר העתיקה, הכותל המערבי, שער יפו ומגדל דוד, צמוד לקניון ממילא. רחוב דוד המלך ומלונות מצודת דוד במרחק הליכה. בסמוך לפרויקט ישנם גם צירי תחבורה מרכזיים.

נגישות: דירות מרווחות, בפרויקט ישנן דירות חמישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט בעל 3 קומות ו3 מעליות, בקומה ישנו פיר אשפה, מחסן צמוד, חדר דיירים בלובי וחנייה פרטית לכל דירה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מסטנדרט מגורים מרהיב ויוקרתי, בפרויקט בוטיק וייחודי, בעל עיצוב ירושלמי מסורתי, בעיר הקדושה ירושלים. השאירו פרטים כבר היום ונציגינו יחזרו אליכם עם כל הפרטים

  1. אשקלון פסגת ברנע

על העיר: היו חלק מהצמיחה האדירה של אשקלון. אשקלון מתפתחת בשנים האחרונות מבחינת פיתוח מסחרי משמעותי וזו הזדמנות מעולה לשקול מעבר לעיר. בעיר ישנם מקומות פנאי ובילוי, קרובה לכבישים מרכזיים המחברים את כל הארץ, חיי לילה ותרבות, חופים מרהיבים ומטופחים ועוד.

יתרונות הפרויקט: הפרויקט בעל 2 מגדלים הכולל 112 יחידות דיור. 2-4 דיירים בקומה. דירות 4-5 חדרים מרווחות ופנטהאוזים ענקיים בפרויקט. הדירות מוכנות לאכלוס מיידי כבר עכשיו. מצאו את ההתאמה המושלמת עבורכם מבחינת חדרים, אזור, עיצוב, מחיר או תוכנית מימון.

סביבת הפרויקט: גישה נוחה לכביש 4, מרכזי בילוי ופנאי, מוסדות חינוך איכותיים, שכונה עצמאית ומוקפדת, סביבת מגורים צעירה, במרחק נסיעה מחופי הים של אשקלון.

חווית מגורים יוצאת דופן: פרויקט יוקרתי אשר נבנה בסטנדר מוקפד ומפרט עשיר, הפרויקט כולל לובי מפואר, חדר כושר ומקלחונים, מטבח משודרג הכולל אי, מיזוג בכל הדירות וריצוף ענק בגודל של 100/100.

אמצו את סגנון החיים שתמיד רציתם. שכונה עצמאית, בנויה בצורה מוקפדת המציעה לתושביה מרכז חיים שלם. עם מגוון הדירות שיש לנו להציע לכם בפרויקט תוכלו ליהנות מאיכות ודרך חיים ייחודית. אל תפספסו את ההזדמנות הזו להבטיח את מקומכם באחת השכונות האטרקטיביות בעיר. לצפייה בפרטי הפרויקט לחצו כאן

  1. שער העיר שדרות

על העיר: שדרות חווה מהפכה של ממש. צמיחה מהירה, המונעת על ידי השקעה יוצאת דופן בחינוך איכותי, בתרבות ובסביבות ירוקות ובנות קיימא, מושכת מאות משפחות צעירות מרחבי הארץ. תנופת הבנייה לא רק גלויה; היא מורגשת, ונראית בכל פינה. בואו לחוות את הקצב של עיר בתנועה.

פעימות הלב של הקהילה: בכניסה הראשית לעיר ניצב פרויקט דמרי שער העיר כשער להתקדמות. זה לא רק מתחם מגורים; זוהי הכניסה לשכונה חדשה, צעירה ותוססת מלאה בפארקים, גני שעשועים, גני ילדים ובתי ספר. כאן נולדת תרבות מגורים חדשה, ואתם מוזמנים להיות חלק מהסימפוניה הזו.

דירות למכירה בשדרות: גלו את מגוון דירות 3, 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים שלנו. כל יחידה היא קומפוזיציה של יוקרה, נוחות וחדשנות. עם דירות חדשות בשדרות, אנו מציעים חווית מגורים חדשנית המתחברת לסגנון  החיים המודרני.

מיקום אסטרטגי: ממוקם בכניסה לעיר, ליד המרכז המסחרי הגדול, תחנת הרכבת והצומת עם כביש 34, הפרויקטים שלנו מציעים נוחות שאין שני לה. הקרבה לצירי תחבורה ראשיים מבטיחה שכל מה שצריך נמצא במרחק פעימת לב.

הצטרפו אלינו לשער העיר דמרי שדרות, שכונת המוזיקה, ובואו להלחין יחד עתיד יפה. אל תהססו לפנות לצוות המכירות שלנו.

 

הפרויקטים החדשים של דמרי הם עדות למחויבות החברה למצוינות, חדשנות ושביעות רצון לקוחות לאורך שנים. אנו מזמינים אתכם למצוא את השילוב המושלם של נוחות ונוחות ולהשקיע בבית שמתחבר עם אורח החיים שלכם. 🏠✨

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

מציאת הבית המושלם שלך – המדריך של דמרי לייעוץ והכוונה מקיפים

החיפוש אחר הדירה המושלמת יכול להיות ברגש וסוחף כאחר. כיום, כשיש כל כך הרבה אופציות רצוי להיעזר במדריך שיעזור בהחלטות המשמעותיות בתהליך של קבלת ההחלטה. סידרנו לכם צ'ק ליסט שיעזור לכם בקבלת ההחלטה

מציאת הבית המושלם שלך – המדריך של דמרי לייעוץ והכוונה מקיפים

למקסם את החיסכון שלך: מדריך מקיף להפחתת עלויות משכנתא בשנת 2023

סידרנו לכם את מסלול המשכנתא הטוב ביותר עבורכם. בתקופה מאתגרת זו, בה מחירי הנכסים גבוהים וריביות המשכנתא עולות העמדנו לרשותכם מגוון מסלולי מימון שיקלו עליכם ויקרבו אתכם אל הנכס המיוחל. אז כנסו וגלו כיצד ניתן לחסוך עד 225,000 ₪ ברכישת...

למקסם את החיסכון שלך: מדריך מקיף להפחתת עלויות משכנתא בשנת 2023

הפרוייקטים שלנו

פסגת ברנע

שכונת ברנע מציעה לרוכשי דירות הזדמנות נדירה ליהנות מאיכות חיים גבוהה, סביבה ירוקה, קרבה לים וקהילה תומכת. דמרי פסגת ברנע: פסגה חדשה של יוקרה באשקלון ברוכים הבאים לפסגת ברנע, עולם חדש של מגורים יוקרתיים בלב אשקלון. דמרי גאה להציג את...

אפיקי הנחל

על הפרויקט: מתחם דמרי ״אפיקי הנחל״ ממוקם בליבה של השכונה החדשה בצידה המזרחי של אופקים וכולל בנייני מגורים מודרניים בני 8-5 קומות בלבד. הפרויקט מציע מבחר דירות 5-3 חדרים מרווחות, דירות גן ופנטהאוזים במיקום אידיאלי המעניק לדייריו נגישות אופטימלית לצירי...

פארק הנחל

פארק הנחל באר שבע: דירות יוקרה במחירים אטרקטיביים – הזדמנות חד פעמית ברוכים הבאים לפרויקט החדש של דמרי פארק הנחל באר שבע, בו יוקרה פוגשת את הטבע בלב שכונת הפארק המבוקשת. הפרויקט היוקרתי הזה הוא מגדלור של החיים המודרניים. הפרויקט נמצא במרחק הליכה...

פסגת ברנע

שכונת ברנע מציעה לרוכשי דירות הזדמנות נדירה ליהנות מאיכות חיים גבוהה, סביבה ירוקה, קרבה לים וקהילה תומכת. דמרי פסגת ברנע: פסגה חדשה של יוקרה באשקלון ברוכים הבאים לפסגת ברנע, עולם חדש של מגורים יוקרתיים בלב אשקלון. דמרי גאה להציג את...

אפיקי הנחל

על הפרויקט: מתחם דמרי ״אפיקי הנחל״ ממוקם בליבה של השכונה החדשה בצידה המזרחי של אופקים וכולל בנייני מגורים מודרניים בני 8-5 קומות בלבד. הפרויקט מציע מבחר דירות 5-3 חדרים מרווחות, דירות גן ופנטהאוזים במיקום אידיאלי המעניק לדייריו נגישות אופטימלית לצירי...

פארק הנחל

פארק הנחל באר שבע: דירות יוקרה במחירים אטרקטיביים – הזדמנות חד פעמית ברוכים הבאים לפרויקט החדש של דמרי פארק הנחל באר שבע, בו יוקרה פוגשת את הטבע בלב שכונת הפארק המבוקשת. הפרויקט היוקרתי הזה הוא מגדלור של החיים המודרניים. הפרויקט נמצא במרחק הליכה...
כניסה לאזור אישי ללקוחות רשומים
יש להזין דו״אל וסיסמא שעמם נרשמת לאתר

תשאירו את הפרטים בטופס ונשמח לספר עליו עוד

כבר עוזבים?

תשאירו פרטים ותקבלו עדכונים לגבי פרוייקטים חדשים לפני כולם

דילוג לתוכן