פרוייקטים באר שבע

באר שבע היא העיר התשיעית בגודלה בישראל – וצומחת במהירות עם מגוון פרויקטים חדשים מרהיבים בתחום המגורים וחזות העיר, כולל שכונת הפארק החדשה המבוקשת. דמרי, מחברות הבנייה המובילות כיום בישראל, עם מבחר דירות חדשות בבאר שבע, ללא תיווך, היישר מהקבלן. צפו בפרויקטים השונים, בדירות, במפרטים – וצרו קשר לבירור מלאי מעודכן, מחירים ותיאום פגישה.

נותרו דירות אחרונות
שאלות ותשובות - פרויקטים חדשים בבאר שבע מבית דמרי
אילו פרויקטים חדשים בבאר שבע נמצאים כעת בשיווק?
חברת דמרי משווקת כעת בבאר שבע שני פרויקטים. סנטרל פארק 17 ופרויקט הדגל החדש – דמרי פארק הנחל.
מה כולל פרויקט מגורים סנטרל פארק 17?
פרויקט סנטרל פארק בבאר שבע הוא חלק משכונה חדשה שכוללת 17 מגדלים על 16 דונם. פארק ענק, מגרשי משחקים לילדים, גני ילדים ועוד. הפרויקט כולל דירות 4,5 חדרים (100-130 מ"ר), פנטהאוז, כולל מרפסות של 13-20 מ"ר. נותרו דירות בודדות לאכלוס קרוב
מה כולל הפרויקט החדש של פארק הנחל?
פארק הנחל ממוקם בשכונת פארק הנחל בבאר שבע, הינה אחת השכונות הצומחות והמבוקשות בישראל. מדובר בפרויקט מגורים שכולל 10 בניינים בני 8-9 קומות. כל בניין יכלול 29 דירות חדשות. הפרויקט כולל דירות חדשות ללא תיווך בנות 3,4,5 חדרים, ודירות גן בגדלים של 81-123 מ"ר. הפרויקט מציע בנוסף פנטהאוזים בני 5 חדרים, בגדלים של 154-156 מ"ר.
מה כולל תהליך רכישת דירה בבאר שבע אצל חברת דמרי?
מחפשים פרויקטים חדשים בבאר שבע? מתעניינים בדירה חדשה באחד מבנייני המגורים של דמרי בבירת הנגב? צרו איתנו קשר לקבלת מידע מעודכן אודות הדירות הזמינות לרכישה. נציג דמרי יחזור אליכם לתיאום פגישה במשרד המכירות המקומי, שם נעבור על פרטי הדירות הקיימות. וכמובן - קבלת מידע מעודכן על סביבה, מחירים, סוגי דירות זמינות, חדרים, גודל נכס במ"ר ועוד. אם תהיו מעוניינים, משם נתקדם לתהליך של רכישת דירה חדשה בבאר שבע ללא תיווך הישר מקבלן. נציין כי מלאי הדירות הזמינות לרכישה משתנה בהתאם להיצע הקיים בכל עת.
כניסה לאזור אישי ללקוחות רשומים
יש להזין דו״אל וסיסמא שעמם נרשמת לאתר

תשאירו את הפרטים בטופס ונשמח לספר עליו עוד

כבר עוזבים?

תשאירו פרטים ותקבלו עדכונים לגבי פרוייקטים חדשים לפני כולם

דילוג לתוכן