פרוייקטים נתניה

נתניה, בירת השרון, משנה את פניה בשנים האחרונות עם הקמתן של מספר שכונות אטרקטיביות במיוחד – כגון רמת פולג, עיר ימים ועוד. חברת י.ח דמרי מחדשת גם היא את נתניה עם מספר פרויקטים יוצאי דופן. צפו בפרויקטים ובדירות החדשות של דמרי בנתניה.

נותרו 3 דירות אחרונות !
שאלות ותשובות - פרויקטים חדשים בנתניה מבית דמרי
אילו פרויקטים חדשים בנתניה כעת נמצאים בשיווק?
חברת י.ח. דמרי משווקת כעת בנתניה שני פרויקטים נחשקים מאוד - דמרי ימה ודמרי ספיריט, שנמצאים שניהם בשכונת עיר ימים, עם נוף עוצר נשימה לים התיכון.
מה כולל פרויקט דמרי YAMA בנתניה?
פרויקט דמרי ימה נמצא בשכונת עיר ימים וכולל שני מגדלי פאר בני 24 ו-17 קומות, המציעים 128 דירות מרווחות בנות 5-6 חדרים, בשילוב מרפסות ענקיות (30-40 מ"ר). הפרויקט כולו מציע סטנדרט בנייה עשיר, שכולל לובי מפואר, חדר כושר, בריכת שחייה, טרקלין דיירים ועוד. חוויית מגורים מושלמת, מהחזון ועד המפתח.
מה נכלל במסגרת פרויקט ספיריט?
פרויקט דמרי ספיריט בשכונת עיר ימים הוא פרויקט בוטיק בנתניה, שכולל 3 בניינים בני 14-17 קומות ברחוב נתן יונתן. הפרויקט ממוקם בלב עיר ימים בצמוד לציר הכחול המוביל אל הים, מרחק הליכה מחוף הים.
ממה מורכב תהליך רכישת דירה אצל חברת י.ח דמרי?
מתעניינים בדירה חדשה באחד מהפרויקטים של דמרי בנתניה? השאירו פרטים. לאחר מכן, נציג דמרי יחזור אליכם ויתאם פגישה במשרד המכירות המקומי. שם נעבור על פרטי הפרויקט, הדירות הקיימות והאפשרויות שעומדות לרשותכם. נציין כי מלאי הדירות הזמינות לרכישה משתנה בהתאם להיצע הקיים בכל עת. יש ליצור איתנו קשר לקבלת מידע מעודכן על מחירים, סוגי דירות זמינות, חדרים, גודל נכס במ"ר ועוד. אם תהיו מעוניינים, משם נתקדם לתהליך של רכישת דירה ללא תיווך מקבלן.
כניסה לאזור אישי ללקוחות רשומים
יש להזין דו״אל וסיסמא שעמם נרשמת לאתר

תשאירו את הפרטים בטופס ונשמח לספר עליו עוד

כבר עוזבים?

תשאירו פרטים ותקבלו עדכונים לגבי פרוייקטים חדשים לפני כולם

דילוג לתוכן